Monday, September 12, 2011

Meronda dengan Danisha :)


Akibat kebuhsanan yang melanda diri begitu teruk sekali..Sabtu lepas linda keluar dating dengan Danisha.Biarlah keluar dengan si kecik ni,janji hati kami bahagia..

Streamyx pun buat hal dekat seminggu tak dapat online.Tak tau lah keja jahat siapa yang suka sangat duk curi kabel TM kat area rumah linda ni.Kalau dulu hampir setiap bulan lepa duk curi.La dah lama tak buat keja mencuri,minggu lepas dah mula balik.Naik tensen dibuatnya..Tapi ok lah kan,boleh puasa nafsu shopping hehehe~

Sebenarnya sebelum keluar jalan-jalan dengan danisha,dia dah kena tinggal sehari dengan atok..huhu.. Kasik peluang la ibu keluar poya-poya dengan kawan jap.Kebetulan kawan baik balik cuti raya,kami keluar jalan-jalan..sempat lagi tengok The Smurfs.Memang best movie ni..tak rugi tengok tau..Lepastu jalan-jalan,linda jumpa patung Smurfs yang watak pompuan tu..besar,sedap pelok2..ingat nak beli kat danisha.Tu yang bawa dia keluar.Sekali dia cakap "tak nak!"..huwaaaaa..naik tensen lagi ibu..*padahal ibu yang nak sangat haha!
Dah habis pusing-pusing satu toy r us tu..duk tanya la si danisha apa yang dia nak.. sponge bob tak nak,minnie mouse tak nak,bear..babydoll tak nak..last-last tau apa yang dia nak??? nanti tengok kat bawah sekali apa yang dia pau ibu.. :)



si kecik danisha tengah syok main-main..

buat macam harta sendiri nampak..~

dia sudah rambang mata..huhu..

macam mak datin dak?huhu..perasan ..~

tudia..yang dia pau ibu haritu..
huh!! anak ibu ni tak padan dengan pompuan..


3 comments:

Waqheh said...

tunggu hubby hang dapat datuk pun belum tentu hg jadi datin..jadi nenek ada la..keh3

Waqheh said...

wei hg pi tak raya umah watie ngn ayu? aku kalut ngn urusan aku sniri takdan nak pi la...kesian kat depa call aku bekali2 aku tak pi...

Linda Arshad said...

takpa la..aku berangan jd datin dulu haha! dengki la ang ni..
aku p kenduri rmh watie..tak ramai pn yg p..yg ada zeyana,fida,ana,ayu.rumah ayu aku tak p raya petama,aku dgn zura p raya ke-5 kot..