Wednesday, August 4, 2010

Kenapa?? :(

Dua hari lepas linda dapat mesej dari kawan.Kebetulan suami dia naik satu kapal dengan suami linda.Dia mesej linda satu berita pasal list yang sign off dah keluar.Linda tatau nak cakap samada berita ni berita sedih atau berita gembira..Hubby linda boleh tak cakap apa pun pasal ni.Tatau la dia sengaja ke apa.

Macam ni lah beritanya..sepatutnya 5hb Ogos 2010,Khamis(hari ni lah)..kapal akan masuk Suez dan anchor kejap untuk orang yang akan sign on dan sign off.Nama hubby linda termasuk dalam list yang akan sign off.Patutkah linda rasa seronok/sedih?? Sebenarnya hubby linda takmo balik!! Hubby linda minta sign off 25hb Ogos di Korea nanti.Time tu ada lagi yang akan sign off.Linda tatau la betul ke tak berita ni.Lainla kalau dengar dari mulut laki kita sendiri kan.So,linda disini dengan seribu pengharapan semoga semuanya benar belaka.Takpelah sebab linda pun tak jangka dia nak sign off cepat.Ye la baru 3bulan lebih.Linda tak kisah kalau lambat sikit.Janji Aidilfitri ni hubby linda wajib balik raya dengan kami.


Ayah!! kenapa takmo balik lagi??
Janji balik raya dengan kami tau..



Insan yang kami rindui selalu...


5 comments:

A.H.A.D said...

jgn blk awal pastu raya xbalik, sudah! hehe

Lia said...

takpe nanti robby blk, dptlah raya sekali tu.. 25 ogos ni pun sempat raya kan..
takmo sedih2..

Linda Arshad said...

gee,lia~ dah la opis suh balik awal..5hb,dia takmo.harap2 dapat la balik 25hb ogos ni..dia tak tau yg linda dah tau pasal ni.mungkin dia tak nak bagi linda susah hati.berdoa sajalah.. :)

Momma Qiestina said...

alahaiiiiiiii..samalah yat & qies pon tak pat raya ngan papa :(

doa ye moga linda & danisha pat raya sama ngan papa..

Linda Arshad said...

sabar ya yat..memang sedih kan kalau tak dpt raya bersama.moga yat tabah selalu ya..