Thursday, September 17, 2009

Salam AidilFitri buat semua

Memula sekali nak ucapkan Selamat menyambut kedatangan Aidilfitri buat semua yang membaca blog saya!!Semoga semua dapat meraikannya dengan gembira..
Time aku tulis entry nih,tengah bising ..bom..bom sana bom..bom sini..atoi3 tension siort.Si Danisha lagi la kesian,jap jap tekejut.Macam2 jenis dengar ni.Hairan la..mana lepa beli.Aku nak join gak.Sonok nih..huhuhu~
Apapun zaman mercun2 aku dah lepas.Sekarang dah jadi "ibu".. :)

Dah dah..melalut pulak.Entry kali ni cherita pasal holiday ke KL baru-baru ni.Sempat jugak aku beli tudung utk aku dan mak dan baju melayu utk bee.Holiday kali ni macam biasa lah, kebanyakannya pasal si kecik Danisha la.Mana-mana pun gambar dia yang bersepah-sepah.Dalam laptop ni dah penuh gilor gambar dia.Dari umur sehari..sampai la ni..semua buat kenangan.Nanti Danisha dah besar boleh tunjuk kat dia.Mesti seronok.Zaman sekarang dah moden tak macam kita dulu..kan?kan?kan?

Ni otw ke KL...


Lepas chek in..Danisha ok arr leh makan leh minum.Sekali dengan itik DG dia nak makan..hihihi~

Danisha

Tengok gelagat si Danisha nak main telefon.Lawak tengok step2 dia tu.Pastu pantang je lepas,keja nak main telefon ja.Dia ambil ganggang dok ketuk-ketuk.Kang p tekan nombor lain tak ke nanya..huhu~


Berlakon main-main di tepi katil..


Mula beralih ke meja tepi...



Taktik usha-usha meja..



Dapat dah apa yang di hajatnya.. :)


Danisha


Gambar bawah ni pulak, projek si Danisha "main-main & try makan-makan"..
Dekat last-last tu aku sengaja amik kertas tu.Marah dia!Nanti korang tengok rupa dia.
hik hik hik~


Muka seronok dapat kertas...



Baca-baca..tengok-tengok..main-main jap..



Boring la..Alamak jatuh la pulak...


Takmo la ibu! bak la balik kertas tu...


Si Manjaku Happy!!


Yang ni pulak dalam kereta, masa otw balik Kedah.Letih layan si kecik ni.Aku siap main-main rambut Danisha..buat tocang.Dah panjang rambut dia.Sooo cute my lil...hihi~ puji anak sendiri la pulak. :)


Masa merehatkan otot dan mata! hik hik hik~

No comments: