Monday, August 3, 2009

k.a.m.i VS robot

Hari ni bee punya projek gi polish keta abah.Disebabkan dia dah janji sebelum naik kapal dulu,so balik nih bee pun tunaikan le janjinya.Nak polish nih lama toi..kira-kira 2jam.Aku dengan lil Danisha malas nak ikut.Kang mesti boring giler.

*Mesti korang hairan,gambar nih takde kaitan langsung pun dengan keta yang di polish kan? hahaha~
sabar-sabar ye..

Sejam kemudian tetiba bee call.hahaha~ aku suda tau.Bee mesti boring la tu.Kesian plak kat bee nak tunggu siap lama lagi.Aku pun p la amik bee.Kami g jalan-jalan jap.Memandangkan tempat ni bee tak penah p lagi.Aku pun baru je sekali p.Korang nak tau ke tempat pe?relex lu..nanti korang tau le..hehe~



Saja mau test menu kat tempat nih.Masuk-masuk mata terpandang robot ni.Apa lagi...sempat lagik aku dengan bee snap-snap duluk.Memula tu bee tak nak bergambar.Dia malu! Aku tak kira malu dah.Bukan senang nak jumpa benda alah nih.Lastly bee pun nak join jugak.Tengok tu,dia yang lebih-lebihnya posing..hihi~


Just both of us..

Sian Danisha,dah 2 hari kena tinggal dengan atok.Nanti ibu ayah bawa Danisha jalan-jalan ye sayang.



Service diorg boleh tahan lambat jugak.Padahal takdak orang pun.Tengok tu muker bee yang boring menunggu ordernye..hik hik hik~



Jeng jeng jeng..ni lah tempat kami makan.Saja nak ngalas perut sementara nak tunggu kereta siap.Order tak banyak pun..cikit je.Siap share lagi tu.. :P




Padahal takde yang special menu pun.Ringkas je kami order.Tapi sedap laa..Yang best tu,tengok kentang goreng..banyak kan?Boleh dikatakan kami puas hati makan kat sini.Murah dari KFC plak tu..hik hik hik~


No comments: