Tuesday, June 30, 2009

Manjakuhappy Giveway CONTEST!!

Harini last ye....sehingga 12 tgh malam...
Esok 1 JUly akan announce pemenang


hai kawan2!!!
....ada giveaway .... kali ni dr manjaku happy!!giveaway ni bersempena dengan besday ammar...."hepi besday ammar!!!!"hadiahnya adalah....Cloth Diaper Lollipop mcm kat dlm gambar kat atas ni...cute kannn!! so..sape2 nak join..leh ke http://manjakuhappy.blogspot.com ye....
tarikh tutup: 30/06/09best of luck !!!!
Hadiah Tambahan berupa...
sebiji legging strawberry cake


Hai semua!! Hari ni Birthday Ammar tauww!
Sempena bday Ammarni...Manjakuhappy adakan giveaway contest
Pemenang bertuah akan memenangi Cloth Diaper Lollipop mcm kat dlm gambar tu!

Macam mana nak MASUK senarai bakal pemenang? Ada 5 cara untuk jadi peserta
CARA 1 Berikan komen kat dlm entry giveaway ni berserta email address anda. (Senangla saya nak email jika menang :))
Nak masuk senarai lagi?

CARA 2 "Follow" this blog. Ada kat sebelah kanan "Come and Join, Manjakuhappy members", Dah ada ke? automatik masuk senarai nanti.
Dan masuk lagi?

CARA ke 3 Linkkan blog http://manjakuhappy.blogspot.com/ ke dalam website/blog/fp/dll. Kemudian beritahu saya dengan meletakkan komen di sini ye.
Dan lagi?

CARA ke 4 Buat entry mengenai Manjakuhappy Giveaway dengan meletakkan gambar giveaway serta link http://manjakuhappy.blogspot.com/ ke dalam blog anda! Cerita lah apa2 pun mengenai Manjakuhappy! ho..ho.ho...jgn lupa datang blog manjakuhappy balik untuk beritahu dgn meletakkan komen di sini.
Okay, ada satu lagi cara

CARA ke 5 Emailkan Manjakuhappy Giveaway kepada 10 orang sahabat anda! owhh..boleh buat 1 email kepada 10 org ye...Jangan lupa cc kan pada manjakuhappy@yahoo.com supaya tau anda telah pun menghantar email tersebut. Dan beritahu pada komen ye.

TIPS manjakuhappy: sekiranya anda menggunakan ke lima-lima cara tersebut..nama anda akan tersenarai 5kali! lebih banyak nama anda masuk dlm senarai bakal pemenang, lebih besar peluang anda untuk menjadi pemenang.

Manjakuhappy Giveaway ini bermula pada 19 June 2009 dan berakhir 30 June 2009. 10 hari aje ye, takpe kan? cepat2 jadi peserta sekarang!!!
HANGAT!! SEMAKIN RANCAK

2 comments:

IbU aDaNa & aZhad said...

salam...huhuhuhu...sama la kita just dpt voucher jeee...kekekke

Linda Arshad said...

wslm.. :) sj je try2.. beli ke cloth diaper tu?